Zondag 22 januari hebben we weer onze jaarlijkse Clubkampioenschappen gezwommen. De Recreanten hebben 5 afstanden gezwommen, 3 * 50 mtr nl rugslag,schoolslag en vrijeslag en 25 mtr vlinderslag. Ook zwommen zij een schoolslag estafette. De Startvergunninghouders hebben individueel 4 * een 50 mtr nummer gezwommen en de 100 mtr wisselslag.

Zowel bij de Recreanten als bij de Startvergunninghouders hadden we dit jaar een zwemmer die zo graag mee wilde doen dat ze dit zelf buiten mededinging voor de prijzen deden. Bij de Recreanten was dit Maartje Baselier. Zij heeft alle slagen 25 mtr gedaan. Ze deed dit echt heel snel. Maartje gefeliciteerd met je mooie tijden.

Bij de Startvergunninghouders was dit Bart de Bruijn. Hij zwemt inmiddels bij Aquadream in Roosendaal maar traint op de maandag nog wel bij onze club. Bart heeft de lat bij de heren startvergunninghouders hoog gelegd.

Bart ook gefeliciteerd met jouw mooie prestaties.

Er is hard gestreden maar ook heel snel gezwommen. Ondanks ons kleine bad en de beknopte tijd waarin alles moest worden uitgevoerd zijn er diverse PR's verbroken.

Als trainers zijn we trots op de resultaten. Het aantal deelnemers was ongeveer gelijk aan dat van vorig jaar. Er hebben 40 kids gestreden voor de titel van clubkampioen 2017.

De 4 clubkampioenen zijn:

Yordi de Wild en Femke Dielemans voor de Recreanten

Jordi Martens en Aniek Aarts voor de Startvergunninghouders

Ook zijn weer de de jaarlijkse handdoeken uitgedeeld voor degene die het afgelopen jaar hun tijden het meest verbeterd hebben.

Iedereen van harte gefeliciteerd en op naar het volgende seizoen.

Uitslag Clubkampioenschap 2017
Foto's Clubkampioenschappen 2017