Op 26 maart was de vierde recreanten wedstrijd van het seizoen te Etten-Leur. Maartje, Jens, Jay, Lotte, Linn, Yordi, Goedele, Fleur, Robin waren ondanks het schitterende weer van de partij.

Dat ze er allemaal zin in hadden was te zien. Maartje, Fleur en Lotte vielen helaas net buiten de prijzen. Maar ze deden het erg goed. Ook Jay, Goedele en gaven alles wat ze er uit konden halen. Jay zwom een technisch goede vlinderslag, waardoor hij een snelle tijd had,  wat het vermelden waard is. Ook zwom Linn  erg veel seconden van haar tijd op de vlinderslag af, net als vele anderen. Vandaag waren de aanmoedigen van elkaar via  de tribune te horen. Robin maakte perfecte keerpunten bij de 100 meter rugcrawl wat in een verdienstelijke eerste plaats resulteerde. In het totaal  werden  6 gouden medailles en 1 zilveren medaille mee naar huis genomen.  Na afloop van de wedstrijd leefden de kinderen zich buiten nog even met tikkertje uit, energie in overvloed. Hopelijk kunnen we het recreanten seizoen aflsuiten met een grote groep zwemmers op 14 mei 2017 te Hoogerheide.

• Recreantendeel4_2017_foto (1)
  • Recreantendeel4_2017_foto (10)