Hoi Flippers,

In het weekend van 8,9 en 10 september zijn we met 21 jeugdzwemmers en 7 begeleiders voor de 8e keer op kamp geweest in de Baarle-Nassau bij de Blokken.

Ouders en kampgangers werden ontvangen met koffie/ thee of limonade en een heel mooi onbewoond Eiland cakeje gemaakt door Hilly Brugmans. Zag er allemaal erg gezellig uit.

Vervolgens werden de bedden op gedekt nog even wat geklets en daarna gingen de ouders naar huis en begon het kamp.

We hebben die vrijdag de verjaardag van Wendy Lauwerijssen gevierd met cake en slagroom. Heerlijke bananen en marshmallows op het kampvuur. Nog een leuk avondspel met diergeluiden in het bos en een leuke afsluiting bij kampvuur voor de oudere jeugd.

Het weer viel het hele weekend reuze mee met de voorspellingen die we gekregen hadden. Zaterdag was een leuke dag met oa een zeskamp met leuke spellen en avond vol creatieve workshops. In de middag  hebben we volgens oud recept natuurlijk frietjes op tafel gegeten. Zag er allemaal heel gezellig uit.

Zondag hebben we volgens traditie het schminkspel gespeeld. Blijft leuk. Daarna was het weer tijd om op te ruimen en kwamen de ouders de kids weer halen. Voor ons als begeleiding was het in ieder geval een geslaagd kamp. Of en hoe we volgend jaar dingen gaan doen hangt mede af van jullie. Vul daarom de gestuurde vragenlijst in met de dingen die jij graag zou willen.