Zondag 11 januari was het weer zover.....onze jaarlijkse Clubkampioenschappen!! Het was weer een geweldige sportieve middag met fantastische prestaties van onze jeugdleden. Alle zwemmers hebben hun uiterste best gedaan. Bij de recreanten meisjes ging Trijntje de Jong er met de zege vandoor. Zij werd voor de 3e keer op rij clubkampioen en mocht daarom de wisselbeker houden. Bij de recreanten jongens was Yordi de Wild de winnaar. Bij de startvergunning meisjes was het Inez Overbeeke die alle andere meiden achter zich liet en bij de startvergunning jongens ging de eer naar Jordi Martens.

Ook werd bekend gemaakt welke jongens en meisjes puntenkampioen 2014 zijn geworden. Bij de recreanten meisjes was dit Wendy Lauwerijssen en bij de recreanten jongens Tiemen Breugelmans. Bij de startvergunning meisjes was Aniek Aarts puntenkampioen en bij de startvergunning jongens was de eerste plaats voor Julian Antens. Deze zwemmers hebben allemaal een mooie zwembril gekregen.

Klik hier voor de foto's en hier voor de uitslag.