Uitnodiging van Hieronymus

Op zondag 21 juni 2015 is er de zomerwedstrijd in Zwembad de Stok in Roosendaal.

Na het succes van de afgelopen jaren en de enthousiaste reacties van zwemmers, coaches en officials willen we ook dit jaar deze wedstrijd organiseren.

De wedstrijd is toegankelijk voor diegene die een wedstrijdlicentie hebben. Er kunnen dus op deze wedstrijd limieten gezwommen worden voor bv de Provinciale sprint kampioenschappen en provinciale winter kampioenschappen. Daarnaast is er een wedstrijd voor zwemmers (lid van een zwemvereniging) die nog geen zwemlicentie (recreanten) hebben. Voor hen is dit een mooie manier om dit seizoen een keer kennis te maken met wedstrijden. Speciaal voor hen is er ook uitleg over de gang van zaken op een wedstrijd.

Omdat dit een wedstrijd is voor iedereen is ook iedereen van Hieronymus uitgenodigd om hieraan deel te nemen.

Bij inschrijving neemt iedereen deel aan twee (vastgestelde) individuele afstanden en één estafette. Voor de jongere zwemmers schoolslag en vrije slag en een fun estafette. Voor de zwemmers van 12 en ouder de 100 vrije slag en de 100 wisselslag en een 50m estafette. We willen in het programma naast de “serieuze” zwemonderdelen ook ruimte houden voor “Fun”. Zowel de fun-estafette voor de jongere zwemmers als de 50m estafette voor de oudere zwemmers zullen door de organisatie worden ingedeeld, zodat alle zwemmers kunnen deelnemen en er sprake is van gelijkwaardige teams.

De wedstrijd heet “zomerwedstrijd”, we vragen van jullie ook gepast aan dit thema op de Stok te verschijnen, dus bedenk met zijn allen maar eens hoe je het thema “zomer” op een ludieke maar vooral ook originele wijze kunt vormgeven.

Opgeven voor deze wedstrijd kun je doen via de mail aan Anita (anita.martens@googlemail.com) Dit kan tot uiterlijk maandag 8 juni.

De kosten bedragen Eur 4,25

Voor meer informatie: http://zpv-hieronymus.com/wedstrijd/2015-zomerwedstrijd