Afgelopen zondag 26 juni hebben we weer deelgenomen aan de Sprundelse St-Jansfeesten. De braderie is goed bezocht en we hebben bijna (op 2 Euro na) de opbrengst van vorig jaar weer geëvenaard. Toch een mooie € 532,- voor de kas van de club. Een speciaal bedankje aan alle leden, familie en kennissen die spullen aangeleverd hebben welke wij als prijsje bij de enveloppen weg konden geven. We hadden weer zeer mooie prijzen!
Dan hebben we een aantal mensen gehad die bij Cindy de spullen hebben ingepakt en de enveloppen hebben gemaakt. Ook jullie bedankt! Ook onze dank aan de vrijwilligers die hun zondag een aantal uren besteed hebben om ons te helpen. Ieder uurtje dat jullie ons willen helpen is altijd van harte welkom. Dan als laatste in de rij, maar zeker niet de minste, Cindy voor het beschikbaar stellen van haar huis om alles te verzamelen en in te pakken.

Zo zie je maar dat we een groot aantal mensen nodig hebben om dit soort activiteiten te organiseren. Toch lukt ons dat ieder jaar weer en we hopen ook volgend jaar weer op jullie hulp te mogen rekenen. Mocht je dus in de loop van het jaar bruikbare spullen tegen komen, gooi ze niet weg maar denk aan ZDF.
Voor wie ik niet meer zie, een hele fijne vakantie en tot volgend seizoen!

Groetjes
Anita