Ook dit jaar hebben de zwemmers van ZDF weer deelgenomen aan de 1-uurs estafette in Rotterdam. We hebben een stabiel aantal banen gezwommen. Echter, na afloop waren onze zwemmers het niet eens met de uitslag. En blijkbaar terecht. Na een mailwisseling is onderstaande aanpassing gekomen. Dit alles mocht de pret niet drukken want we hadden een zeer leuke middag. Eer weer hersteld en op naar volgend jaar.

Beste Teams, WZ010 en Flippers,

Ik kom tot de ontdekking dat er een fout is gemaakt.
Bij een Uurestafette is er verkeerde meters berekend waardoor Flippers in mindering is gebracht. Ik heb opnieuw berekend en de punten voor WZ010 klopt maar voor Flippers niet.
Flippers kreeg, vraag me niet hoe, behoorlijk minder toegekend.

Ze hadden in principe 5000m gemaakt ipv 3750 meter. Tussen 2e kwartier en 3e kwartier is er iets fouts gegaan.

1e kwartier behaalden ze 26 banen, 2e kwartier 25 banen, 3e kwartier 23 banen en laatste kwartier 26 banen. Dat zijn in totaal 5000 meter.

WZ010 hadden in 1e kwartier 26 banen, 2e kwartier 23 banen, 3e kwartier 21 banen en laatste kwartier 23 banen. Dat zijn in totaal 4650 meter.

Graag zie ik de beker, die WZ010 in bezit heeft, graag naar Flippers gaan.

Frouwkje, zou je dan een beker rechtsreeks naar Flippers willen opsturen? Uiteraard wordt de portokosten op onze rekening gebracht. Graag zie ik de bon.

Anita, excuses voor het fout, en zou je aan Frouwkje willen laten weten welk adres ze de beker naar toe kan sturen.

Met vriendelijke groet,
Ilona Koller