Tarieven

Inschrijfgeld

We vragen je om éénmalig €10,- te betalen om lid te worden. Dit bedrag is inclusief €5,- borg voor het toegangspasje van zwembad De Watertuin.

Contributie

Contributie betaal je bij ons in de vorm van een abonnement dat je zelf mag kiezen. De kosten van het abonnement hangen af van bij welke groep en hoe vaak je per week wil zwemmen. De contributie wordt per kwartaal en via automatische incasso betaald. Hieronder staan de abonnementen waaruit je kan kiezen:

Groep Aantal trainingen per week Contributie per kwartaal
Trimzwemmen 1 €42,50
Wedstrijdzwemmen startvergunninghouders 1 €45,00
3 €65,00
Wedstrijdzwemmen recreanten 1 €45,00
2 €50,00

*Let op: de kosten voor een startvergunning van de KNZB zijn niet opgenomen in de basiscontributie.

Met één van deze abonnementen kun je zwemmen op de trainingstijden van ZDF. Je mag iedere week zelf beslissen op welke dag(en) je komt zwemmen. Trainingen kunnen niet in een andere week ingehaald worden. Het aantal trainingen passend bij je abonnement moet in één week (maandag tot en met zaterdag) opgemaakt worden en kan niet doorgeschoven worden naar de volgende week.

10-baden kaarten

Buiten deze abonnementen bieden wij ook losse trainingen aan voor als je bijvoorbeeld een keer extra wil zwemmen. Ook niet-leden kunnen een losse training doen. Zo kunnen ouders van recreanten op maandagavond tegelijk met hun kinderen meezwemmen. De losse trainingen bieden we aan door middel van 10-baden kaarten die €50,- kosten voor leden en €65,- voor niet-leden. Mocht je hier interesse in hebben, neem dan even contact op via info@zwemverenigingdeflippers.nl. De 10-baden kaarten zijn onbeperkt geldig en zijn alleen op te maken tijdens de trainingstijden van ZDF.