Wedstrijdzwemmen recreanten

Heb jij je zwemdiploma al gehaald, maar wil je nog niet stoppen met zwemmen? Dan kun je bij onze jeugd recreanten groep terecht.
Je krijgt training van enthousiaste vrijwilligers die jou alle zwemslagen aanleren.
Je zwemt samen met kinderen van hetzelfde zwemniveau, zodat jullie samen betere zwemmers kunnen worden.
Er worden recreantenwedstrijden georganiseerd waarbij je kunt strijden tegen leeftijdsgenoten van andere zwemclubs.
Het is niet verplicht om mee te doen aan deze wedstrijden, maar het is een erg leuke ervaring.
Zeker als je persoonlijke records haalt en misschien zelfs wel medailles wint! In elk geval vinden wij het belangrijk dat jij het gezellig hebt met je clubgenoten tijdens trainingen en wedstrijden!